Varför skriver jag?

Varför skriver jag fortfarande i bloggen? Min kamp mot klockan är ju på sätt och vis över. Jag har fått mitt älskade barn. 

Men min hunger är inte stilla, mycket vill ha mer, och min önskan har alltid varit två barn. Jag kommer inte att vara riktigt nöjd om det inte blir så, det vet jag. Även om jag nu inte riskerar total olycka som det varit om jag blivit helt barnlös, så riskerar jag missnöje.

Därför skriver jag av mig. Jag längtar så mycket och har så mycket tankar så jag behöver lätta på trycket.

Dessutom. Jag gjorde ju en bok av bloggen om kampen för Alvin. Jag vill kunna göra samma sak till nästa barn om det blir ett. Det ska också få känna att jag längtade så det värkte i hjärtat! Därför vill jag skriva ner mina tankar, för det är fint att kunna gå tillbaka och läsa senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0