Vänta vänta

Olidlig väntan just nu på den där glada gubben på stickan. Andra tecken som kroppen har visar att det borde börja närma sig snart. Men jag beräknar att stickan visar positivt i morgon eller möjligtvis onsdag, och då blir det insättning lördag eller söndag. 

Försöker hitta den där positiva känslan jag hade för två år sen när vi gjorde äggplocket och återföringen. Lite jävlar anamma. Men jag hittar den inte. Får bara en klump i magen. Vet inte varför. Jag är nog livrädd för hur jag ska reagera om det misslyckas, jag har bara rusat en gång.  Det var vidrigt och jag mådde pyton! Och då gick det ju bra. Så hur ska det gå om det inte går bra?

Då får jag krama och pussa på den underbara unge jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0