Ruvardag 8

Jag håller ju på och kollar temperaturen för att ta reda på när jag har äl. Och då är det ju så att efter äl bör den vara hög. Jag har fortsatt kolla, och igår hade den sjunkit. Då började jag oroa mig över det. Men bestämde sen att jag ska sluta tempa,  för svaret kommer ändå när jag testar eller om jag får mens innan. 

Jag pratade med min syster också. Hon tyckte jag skulle vara positiv,  tro att det går bra, drömma om plusset och allt som kommer efter. Då har jag i alla fall varit glad ett tag och skulle det bli minus kommer jag ändå bli jätteledsen. Så jag försöker tänka så, men hjärnspökena kommer och talar om för mig att jag inte får hoppas för mycket.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tjuvtestade på RD 9 med ett 2 dagars embryo på eftermiddagen och fick ett svagt plus!
Hoppas ni får ett plus på stickan ❤️

Svar: Oj då! Ja jag blir ju sugen att testa men jag ska inte!
kampenmotklockan.blogg.se

2014-11-18 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0