Ruvardag 12

Den sista dagen som ruvare. Efter i morgon bitti är jag antingen "gravid" eller "inte gravid". Ska bli skönt på sätt och vis,  men samtidigt är jag livrädd för att få minus, nu kan jag i alla fall hoppas och tro att jag är gravid.

Jag var så nära att testa i mors,  jag satt med testet i handen och höll in strålen.  Men sen tänkte jag att sambon vill att vi väntar, så jag släppte på strålen och la testet i skåpet.

Jag mår illa idag, i morse kräktes jag nästan efter att jag drack vatten. Jag hoppas ju att det har en bra förklaring men jag vågar inte tro det. Jag hade feber i går och i morse men nu är den borta i alla fall tack och lov. 

Nu är det bara en natt kvar!

Jag undrar om jag har tillräckligt många test? 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå jag håller tummarna stenhårt! Hoppas, hoppas 😍

Svar: Tack snälla! Alla tummar behövs!
kampenmotklockan.blogg.se

2014-11-22 @ 19:45:48
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0