Två veckor senare

Livet rullar på. Jag väntar på ägglossning som jaginte har en aning om när den kommer att komma, eftersom kroppen är i osynk efter medicinen. Men just nu är sambon magsjuk så jag hoppas den dröjer några dagar, för nu blir det inget liggande! 

Apropå min kropp så har den nåt mystiskt för sig just nu. Igår fick jag lite småont i bebismagen,  typ som lite mensvärk. Och nu har jag haft lite bruna flytningar ett dygn. Jag blev lite orolig för det borde inte vara mens på g just nu, så jag ringde 1177. Men hon trodde inte det var något att oroa sig över, om jag fick mer ont eller mer blödningar skulle jag höra av mig igen. Jag är bara nojig att det skulle vara livmoderinflammation, för det hade min hund när den hade bruna flytningar.  Men då skulle det nog göra mer ont! Jag hoppas det inte är nån fara men ska vara uppmärksam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0