Inte bara jag...

Nu när det börjar närma sig är det tydligen inte bara i mitt liv tankarna kretsar kring bäbisen...
 
En natt vaknade jag av att sambon tog ett hårt tag om mig och sa "vi ska inte göra kejsarsnitt!". Han hade drömt att jag mot hans vilja själv bestämde att nu var jag trött på att vara gravid och ville ha kejsarsnitt. Hur det gick kom han inte ihåg, men det var natten efter att jag haft rätt ont och beklagat mig mest hela dagen.
 
Nästa morgon fick jag ett sms från mamma. Hon hade drömt att vi var på förlossningen. Hon var där, men sprang runt och letade och letade efter en parkeringsautomat. Alla hon frågade var ryssar och hon hade dessutom inga rubel att betala parkeringen med. Hon var på morgonen lite osäker på om vi var på förlossningen eller inte, men jag kunde lugna henne med att Charlie inte visar minsta tecken på att vara på väg ut!gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0