"Att göra"- listan klar!

När jag slutade jobba skrev jag en lååååång lista på saker att göra innan bebis kommer, bland annat att städa hela köket, men också allt som skulle fixas till bäbis. Och nu är allt klart! Det enda som är kvar är att dra ut spisen och städa bakom den, samt städa ur skafferiet. Men de sakerna har jag med varm hand lämnat till sambon! Och det var i bra tid, för det blir mer och mer jobbigt att städa och jag behöver mer och mer vila. Dessutom är det så varmt ibland och då sitter jag mest och slokar och tycker synd om mig själv!
 
Vagn monerad och bäddad!
Säng monterad och bäddad!
Skötbord färdigt!
BB-väskan packad (så mycket det går, vissa saker vill jag ju faktiskt använda fram tills dess...)
Förlossningsbrev skrivet.
Babykläder tvättade, sorterade och lagda i byrån.
Amnings-BH inköpt!
Bindor och BH-inlägg inköpta!
Blöjor fick jag fyra paket av en snäll förälder på jobbet!
 
Så nu är det bara kvar att slappna av och vänta vänta vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0