Ja vad ska man skriva...

Som flera andra som bloggat om sina IVF blir det för mig glesare mellan inläggen. Finns inte så mycket att skriva om liksom. Livet tuffar på och man går bara och väntar på att veckorna ska gå. Om två veckor är det RUL och om fyra veckor nästa besök på MVC. Jag känner lite molvärk i magen mest hela tiden och lite illamående ibland. Jag försöker och försöker känna Charlies rörelser, men känner inte ett smack! Jag tittar mig i spegeln och gnäller över att jag ser mer tjock än gravid ut.

Ungefär så ser dagarna ut...

Just nu är jag hemma och är förkyld. DET är nånting jag märker att när ett virus satt sig i kroppen är det mycket segare att bli av med dem. I vanliga fall är jag borta typ två dagar vid en förkylning men nu är jag inne på dag tre och blir nog hemma i morgon också. Men visst, det har väl och göra med att jag i vanliga fall jobbar fast jag inte är helt frisk, medan jag nu tänker efter hur kroppen mår lite mer när jag inte tänker på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0