Söndag

Idag var jag med svärmor på loppis i Solnahallen. Det fanns inte så mycket men lite bäbiskläder slank ner i en påse i alla fall. Man kan ju inte låta bli när det är så billigt!

Pratade med mvc om mina sammandragningar i fredags. Hon sa att jag ska ha sammandragningar, ungefär 2-5 om dagen, men inte mer än så. Nu under helgen har det legat däromkring. Återstår att se hur det blir i morgon när det är dags att jobba igen. I morgon är förhoppningsvis mina kollegor tillbaka så då blir stressen aningen mindre i alla fall!

Har bestämt och även pratat med min chef om att jag jobbar till den sista maj och sen tar jag ledigt. Det är då sex veckor kvar till BF och det känns väldigt lyxigt. Men med tanke på att jag redan får sammandragningar på jobbet kommer det att bli skönt att hinna vila upp sig ordentligt innan det stora äventyret börjar. Dessutom kan ju Charlie bestämma sig för att komma för tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0