Spraystart. Dag 680.

 
Nu har det börjat på riktigt! Har nu sprayat första gången. Det var synnerligen odramatiskt. Ingen pampig musik i bakgrunden (som på film) och inte stod det på några löpsedlar heller! Men för mig var det STORT!
 
Vaknade redan klockan 4.00 i morse och funderade på om det var dags att kliva upp och spraya. Men kylan i sovrummet fick mig att välja att stanna kvar i varma sängen. Sen vaknade jag tre(!) gånger till innan jag till slut kl 9.00 steg upp. Läste noggrannt på följesedeln hur man skulle göra (som om jag aldrig använt nässpray förut), sprayade en gång i varje näsborre och höll sen huvudet bakåt några sekunder (enligt instuktionerna). Och det var det...
 
Sambon sov sig igenom detta stora ögonblick, men min nallemaskot var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0