Sprayar på. Dag 684.

Har nu sprayat i fyra dagar. Sprayen vill gärna rinna ner i svaljet en stund efter att jag sprayat. Det smakar skarpt och jag har nån gång fått lite kväljningar. Men det går över på några minuter.

Förutom det märker jag ingenting! Har läst på om bieffekter säkert femtio gånger så jag vet vad som kan komma. Men ingen huvudvärk, inga sömnsvårigheter, inga svettningar och, framför allt, mitt humör är fortfarande lika på topp som det brukar vara.

Jag är bara glad så länge det är så och passar på att vara glad över att vara igång!


Kommentarer
Postat av: Jakten efter total lycka

Skönt att du är igång nu och att du mår bra än så länge :)
Kram!

2012-09-27 @ 20:43:00
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0