Rapport... Dag 702.

Har nu sprutat i fem dagar. Allt går jättebra, jag mår hur bra som helst! Om två dagar är det dags för VUL på Carl von Linné!

Igår började jag känna nånting i magen. Jag hade som håll i sidan hela dagen. På kvällen sen kände jag mig uppsvälld och konstig, som om jag var kissnödig och gasig hela tiden.

Tidigare på dagen tränade jag en halvtimme core, något jag inte gjort på länge. Så min konstiga känsla kan vara träningsvärk. Jag hoppas verkligen det, vill inte börja ha ont av äggstockarna redan nu! Framför allt vill jag inte att de ska ha reagerat för fort så att vi måste avbryta! Jaja det är bara att hålla ut till onsdag så får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0