Medicinfri dag. Dag 708.

Igår tog jag ägglossningssprutan, det gick hur bra som helst! Och dessutom sista dosen spray för den här gången. Så i dag har jag en dag helt utan några mediciner. Tjohoo man får vara glad för det lilla!

Hade så ont igår kväll, men nu när jag sovit känns det lite bättre! Jag hoppas jag ska slippa det värsta onda idag så jag kan ha en rätt så trevlig söndag. Ska träffa en kompis i alla fall, sa till henne att jag behövde nåt som får mig att tänka på annat än magen.

Ha en underbar söndag alla!


Kommentarer
Postat av: jenads

Jag tar ägglossningsprutan i kväll. Lycka till i morgon. Ta och hitta på något riktigt trevligt du och din kompis

2012-10-21 @ 11:14:23
Postat av: Fertilitetsresresa

Tack detsamma! :)

2012-10-21 @ 23:02:54
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0