I morgon. Dag 696.

Tomorrow tomorrow,
I love you tomorrow,
You're only a day away!

I morgon är det dags, sprutstart! Tänk att man kan vara så exalterad över att få börja med en medicin, och då sprutor till på köpet!

Har redan gjort i ordning pennan, så allt är klart till i morgon :-) Verkligen inte något jag behövde göra, men man vill ju och längtar så mycket! Nu är det snart på allvar!

En förändring i livet ska jag göra från och med i morgon. Jag ska dra ner på mitt drickande av cola light, min stora last. Så först minska under spruttiden och efter eventuellt ET blir det totalförbud, det har jag lovat sambon. Annars lever jag på som vanligt!


Kommentarer
Postat av: jenads

ja idag är det dags för dig att ta sprutan lycka till. jag tar min första idag oxå

Svar: Tack! Håller tummarna för dig också!
kampenmotklockan.blogg.se

2012-10-10 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0