En bieffekt? Dag 694.

Nånting har hänt med mig den senaste tiden. Jag sover så dåligt. Jag har inga problem att somna på kvällarna, det har jag nästan aldrig. Snarare somnar jag pang bom för jag är så trött. Men framåt tvåtiden börjar det; jag vaknar till hela tiden (känns det som). Jag somnar fort om igen men jag hinner ändå registrera att jag är vaken och undra om det är dags att gå upp. Jag känner mig inte utvilad när jag sen går upp och jag blir trött sen på dagarna!

Har nu läst på och sömnbesvär är en bieffekt av synarel-sprayen. Så det kan ju bero på det. Hoppas det, för då går det över när jag slutar spraya!


Kommentarer
Postat av: jenads

det känns som jag kan sova hur mycket som helst konstant trött. kan bero på vädret oxå bara regn och grått

Svar: Jo vädret kan ju spela in både på tröttheten och humöret! Hoppas det går bra för dig också!Johanna
kampenmotklockan.blogg.se

2012-10-07 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0