Tick tack tick tack. Dag 725.

Ja det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag har i stort sett bara en tanke i huvudet just nu. "Gravid eller inte, gravid eller inte, gravid eller inte?????" Lite "jobb", sen tillbaka till "Gravid eller inte, gravid eller inte, gravid eller inte?????"

Har bestämt att jag ska tesa i morgon kväll. Jag tänker absolut INTE vänta till fredag kväll, det står jag inte ut med, och att testa på morgonen för att sedan gå till jobbet känns inte jättekul, oavsett vad svaret blir. Är det positivt vill jag kunna glädjas med min sambo här hemma och är det negativt vill jag kunna få lite tid att sörja innan det är dags att smila upp sig och jobba.

Sambon får säga vad han vill, men resultatets säkerhet är nog likadant i morgon kväll som fredag morgon! Så nu är det inte ens ett dygn kvar tills jag får veta.

Min systers ena önskning gick i uppfyllelse. Nu hoppas vi bara den andra gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0