Livet - en evig cirkel. Dag 527.

Känner att jag inte är på topp i livet just nu. Känner mig inte jätteledsen över hela barnhistorien just nu, utan mer bara obekväm med livet. Tycker inte att jobbet är så kul att gå till. Känner att det är segt, att livet bara flyter på, man jobbar, sover, äter, jobbar, sover, äter. Allt i en enda cirkel som bryts med lite semester ibland, men sen är man tillbaka i jobba, sova, äta. Jag VET att det inte är så, att man gör annat också, men just nu känns det inte så. Skulle vilja dra en filt över huvudet och komma fram om en månad när det förhoppningsvis är sommar och semestern är lite närmre och vädret är lite varmare.

Seeeeeeeeeeegt!

Hade väl trott att jag vid det här laget skulle ha en bäbis eller åtminstone ha en i magen så det var något nytt som skulle hända och bryta den eviga cirkeln. Men så är det inte. (Missförstå mig inte, det är inte anledningen till att jag vill ha barn, men en ganska trevlig bieffekt!)

Nej ska kura ihop mig framför en bra film med en kopp te och se framför mig en skön arbetsdag i morgon med sol och glada miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0