Åhhhh! Dag 514

Åhhh om allt bara kunde vara enkelt. Skulle ha mens igår. Kom en liten blödning, men sen kom det inget mer på hela kvällen och natten. Gjorde ett test i morse, men det var negativt. Sen har det inte blött något på hela dagen.

När den inte kommer hinner jag få upp hoppet. Samtidigt tänker jag att om det nu inte är någonting kan den väl komma på en gång. Så fort den kommer ska jag ringa till Octaviakliniken och beställa tid för passagekontroll av mina äggledare. Och det vill jag få gjort nu, har ju väntat i sen i början av februari.

Så om det nu inte är nåt så får mensen komma. Fast stanna gärna borta ändå. Fast jag vill inte få upp hoppet i onödan... Tankarna snurrar och jag blir galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0